Retur- og refusjonspolicy


Hvis du er misfornøyd med en vare, ønsker vi å løse problemet raskt. Ta kontakt med oss så snart som mulig for å diskutere problemet ditt.

DIN RETT TIL Å RETURNERE VARER INNEN FØRTEN DAGER ETTER MOTTAGELSE

Du kan utøve din rett til å kansellere uten grunn, innen fjorten dager etter mottak. Du har da ytterligere fjorten dager på deg til å ordne med retur av varene til oss. Når vi har mottatt varene, refunderer vi deg kjøpskostnaden, eksklusive eventuelle fraktkostnader, og minus eventuelle kostnader for innsamling og retur som vi kan ha avtalt å organisere på dine vegne.

DIN RETT TIL Å RETURNERE DEFEIL VARER INNEN TREDTI DAGER ETTER MOTTAGELSE

I tilfelle det er feil på varer, så vil vi veldig gjerne ha muligheten til å rette opp i ting, og ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan gjøre vårt aller beste.

Du har rett til å returnere defekte varer innen tretti dager etter mottak, og hvis du ønsker å gjøre dette, vennligst gi oss beskjed og vi vil organisere varene som skal hentes, eller i tilfelle av mindre varer be deg om å sende dem til oss . Når vi har mottatt varene, vil vi muntert refundere kostnaden for varene, inkludert kostnadene for levering og kostnadene for varene som returneres til oss.

REFUSJON

Når vi foretar en refusjon, vil det vanligvis være på samme måte som i den opprinnelige betalingen. For eksempel kredittkort, bankoverføring.

HVIS DU OPPDATER EN FEIL ETTER TREDTI DAGER ETTER KVITTERING

 Dine varer er dekket av vår garanti mot produksjons- og utførelsesfeil, inkludert eventuelle vesentlige materialfeil. Vi vil samarbeide med deg for å rette feilen og forhåpentligvis er du raskt klar til å svinge igjen!

SAMSVAR

Rettighetene dine beskrevet ovenfor er som beskrevet i Consumer Rights Act 2015.